Suldenaktual 15 - Schöntaufspitze cez Wasserfall

09.03.2009
suldenaktual-15-schontaufspitze-cez-wasserfallPo týždni škaredého počasia, keď pripadlo asi pol metra snehu som sa v neďelu vydal po presne siedmych dňoch znovu do terénu. Vyzbrojený piepsom, antibiotikami a samozrejme foťákom som sa na Madritschi pripojil ku skupinke závislákov a vydali sme sa spolu potešiť sa z bieleho prachu. Tentoraz sme lyžovali variantu zo Schöntaufspitze, ktorá sa nazýva aj Wasserfall. Po širokej úvodnej polovici zjazdu sa vchádza do žlabu, ktorý je stále užší až nakoniec končí spomínaným vodopádom. Ten sa samozrejme nelyžuje, tesne nad ním treba úzkou rímsou vytraverzovať zo žlabu do strmého lesa.

Tento nádherný zjazd sa nejazdí moc často, je tu potrebného veľa snehu a pokiaľ možno dobre zviazaného s podkladom. Prípadná lavínka totiž končí preletom ponad vodopád.

Ku aktuálnym snehovým podmienkam dodám snáď len toto: pozrite si foto

M.B.

Fotky Suldenaktual 15 - Schöntaufspitze cez Wasserfall

RE: Suldenaktual 15 - Schöntaufspitze cez Wasserfall
Robert 12.03.2009
Mnam mnam nadhera MATO, zavidim :) riadna masovka...a ten prasancek...ajjajaaaaaj