Suldenaktual 11 - Nečakaná návšteva

15.02.2009
suldenaktual-11-necakana-navstevaPosledných pár dní síce počasie moc neprialo, ale prežil som ich viac ako intenzívne. Nečakane a neplánovane ma prišli navštíviť Vlado s Mikim, ktorí využili pár voľných dní po návrate z Nórska. Tomu vravím flexibilita a pohotovosť. Po prešoférovanej noci vyrazili hneď na druhý deň so mnou na lanovky a nestačili sa diviť. Za necelé štyri hodinky sme najazdili na vlekoch 4500 v.m. Zjazdovali sme väčšinou mimo zjazdoviek v nepojazdenom prašane.

Aj ďalšie dva dni sa chlapci intenzívne venovali prašanu, podarilo sa im v zlom počasí vystúpiť na Suldenspitze, ale najkrajším zážitkom boli zjazdy v lese, v prachu vyše kolien. Po troch dňoch sa chlapi rozlúčili plný zážitkov nielen z lyžovačky, ale aj z apreskibaru z rozhodnutím, že sa pokúsia vrátiť ešte túto zimu.

Momentálne je v Suldene veľni studené počasie sprevádzané silným vetrom vo vyšších polohách a s vysokou oblačnosťou. Na vážnejšie túry nie sú vhodné podmienky. Už sa teším až príde vlna pekného počasia, vzhľadom na snehové podmienky to bude super...