Sulden aktuálne 010

04.04.2008
sulden-aktualne-010Od posledného aktualu už ubehol nejaký ten čas a tak vám ponúknem pár slov k aktuálnym podmienkam.
          Napriek biednej zime by som súčasné podmienky hodnotil ako "uspokojivé". V Suldene sú zjazdné ešte všetky zjazdovky a stredisko Madritsch bude jazdiť asi do 4. mája. Kanzel a Langenstein zavrú asi koncom budúceho týždňa. Vďaka zjazdovke z "Langu" sa budú dať robiť pekné túry priamo zo Suldenu ešte minimálne celý apríl. Pod Ortlerom je na tejto strane kopec snehu.

ľadovec pod Suldenspitzom

Po tom, čo pripadol nejaký ten sneh sa v posledných týždňoch vyrojili skialpinisti a povedal by som, že skialpová sezóna vrcholí. Kopce ako Cevedale, Suldenspitze, Butzenspitze a zopár ďalších sú v týchto dňoch hojne navštevované a pri tomto super počasí to sú určite pekné zážitky.
          Nám sa toho teraz moc nepodarilo, boli sme sa akurát prejsť cez pauzu na Janingerscharte. Výšlap na Suldenspitze pripomína neupravenú zjazdovku, ale na okolitých sedielkach je ešte kopec panenských terénov.

Poľad na Zaytal a Vertainspitze z kopčeka Hintergratkopf (samospúšť)

Včera som stretol partiu Čechov, ktorí vyrážali na severnú stenu Ortleru, išli bez lyží a preto im stav snehu moc nevadil, dnes museli mať na vrchole super počasie...