Sulden aktuálne 009

20.03.2008
sulden-aktualne-009Dnes som sa dostal po dlhšom čase do terénu. Od poslednej túry niekoľkokrát po troške nasnežilo a dnes to vyzeralo pod Suldenspitzom celkom dobre. Na pomerne tvrdú kôru napadlo 20-30 cm prašanu a na túto zimu to je asi zatiaľ najlepšia lyžovačka. Nešiel som na Suldenspitze ako vždy, ale v dolnej časti som odbočil doprava na Cedescpass (3233m.).
                    Z tejto strany som v tomto sedle ešte nebol, lebo minulú zimu ma vždy zastavil nepríjemný traverz. Dnes bol celkom v pohode, stopa bola vyšlapaná a tak som za hodinku aj niečo od lanovky vybehol hore. V sedle fúkal nepríjemný vietor, tak som rýchlo urobil pár záberov a rýchlo som padal naspäť.
                    Zlyžoval som popri stopách popod Konigspitze. Na moje veľké prekvapenie bol zlyžovaný na obe strany, ku Pizzini aj do Suldenu. Museli to byť nejaký extrémisti, ale v každom prípade je to znak, že podmienky sa lepšia. V najbližších dňoch sa má počasie pokaziť a snáď ešte niečo pripadne.