Sulden aktuálne 004

24.01.2008
sulden-aktualne-004V poslednej správičke som písal o nevídanom snežení a potom dlho nič. Keď sa po snežení konečne spravili podmienky, tak som ochorel a posledné nádherné dni som sa prechádzal po jedálni s horúčkou. Až včera som sa dostal do terénu pozrieť sa ako to vyzerá.

Na Madritschi zase úradoval vietor, ktorý veľa snehu odfúkol, ale podmienky sú podstatne lepšie a zjazdovky sú pokryté prírodným snehom. Prvý krát som videl stopu aj v žlabe z Madritschu dole, ktorý je na plániku vyznačený ako čierna zjazdovka.(obr.) Veľký žlab z V.Schontaufspitze je zatiaľ nezlyžovaný, aspoň som stopy nevidel.

Čo sa týka lyžiarskych túr, tak klasika na Suldenspitze je prešlapaná a určite bude bezproblémové aj Cevedale. Mňa veľmi potešil sneh na slnečnej strane. Včera som si obzeral Zaytal(obr.2) a zrejme sa tam čoskoro pozriem. V tejto peknej doline je skoro celý deň slnko a aj preto sa tam celú minulú zimu nedalo šľapať. Musím si švihnúť kým sa to neroztopí.

Pre kompletnú informáciu pozrite článok: Lyžiarske stredisko Sulden/Solda.

RE: Sulden aktuálne 004
Bučkovci Zilina (mariannab@post.sk) - 25.01.2008
Ahoj Martin sme nadšení z Tvojich článkov,držíme Ti palce a želáme v novom roku veľa štastia.