Skialpaktual zo Suldenu: Vertainspitze

19.02.2013
skialpaktual-zo-suldenu-vertainspitze

Popri bohatej snehovej nádielke u nás doma, neobišla zima ani taliansky Sulden. Túto zimu to vyzerá omnoho lepšie ako minulý rok, aj keď s rekordnými rokmi sa to porovnávať nedá. V Suldene sú už celkom dobré podmienky aj na skialpové túry. Využil som stabilnú snehovú pokrývku a prešliapal som stopu na Vertainspitze. Snehu bolo dosť, aj keď vrcholová časť je vyfúkaná.

Z ďalších zaujímavostí by som spomenul, že všetky freeridové varianty, ktoré sú spomenuté v článku Freeride guide Sulden, sú zjazdné. V minulých dňoch sa mi podarilo dvakrát zlyžovať Ypsilon, čo po minulej zime, keď sa tento zjazd vôbec nejazdil, je super zlepšenie.

Situáciu si lepšie pozriete na fotkách. Podrobné info o lokalite nájdete v článkoch pod galériou...

Fotky Skialpaktual zo Suldenu: Vertainspitze

RE: Skialpaktual zo Suldenu: Vertainspitze
Jano 20.02.2013
Martin,predstav si, pred 20 rokmi v lete,tam nebol ziadny sneh.:):) Ale pekna tura.

Dusan (d.kolesar@gmail.com) - 19.03.2013
Ahoj, chcel by som sa s partiou (zatial 3 osoby) pozriet do Suldenu (dost si nas motivoal). Vedel by si poradit nejake lacne ubytko (privat alebo nejaky apartman) ? Pripadne, poslal by si mi nejake tie GPXka do navigacie z tvojich viletov, ktore by si tam odporucal absolvovat. Ostatnym sa ospravedlnujem, ze to riesim takto cez forum, ale neviem inak ziskat priamy kontakt na autora clanku. Dakujem, Dusan

RE: Skialpaktual zo Suldenu: Vertainspitze
martin 24.03.2013
odpoved na otázku v diskusii: ubytko skúste www.eberhoefer.com dohovoríte sa česky, GPS trasy som si v Suldene nikdy nenahrával a čo sa týka túr, študujte články, je tam všetko čo viem a čo som chcel ľuďom podať ďalej